Обслужване на клиенти на hotelmix.bg

Моля, обърнете внимание, че обработката на заявки в момента отнема значително повече време, отколкото обикновено, поради епидемията на коронавируса COVID-19.

Бъдете сигурни, че полагаме всички възможни усилия, за да ви помогнем да управлявате вашата резервация и да останете гъвкави при такива несигурни обстоятелства. Благодарим Ви за разбирането и търпението.

Нуждаете се от помощ? Разгледайте нашите често задавани въпроси

Мога ли да резервирам стая, ако нямам кредитна карта?

Да, можете да направите резервация, като използвате картата на друго лице (само с разрешение на притежателя на картата).

Защо трябва да дам данните на кредитната си карта?

Данните за вашата кредитна карта се искат за да потвърдят и гарантират вашата резервация.

  • Ако изберете курс „1EUR депозит“ или „Необходимо предварително плащане“, сумата се изтегля от вашата карта, за да платите за резервацията.
  • Ако изберете тарифа „Плащане в хотела“, сумата може да бъде временно блокирана във вашата карта, за да покрие таксите за „късно анулиране“ или „непоказване“.

Кога плащам за престоя си?

Времето на плащане зависи от условията на резервацията, която правите. Тази информация е предоставена в Условия за плащане на страницата за резервации. Можете да я намерите и в имейла си за потвърждение.

Как мога да бъда сигурен, че резервацията ми е потвърдена?

След като направите резервация, ще видите страница за потвърждение с вашия номер за резервация и ПИН код. Това означава, че хотелът е получил данните ви за резервация и е потвърдил вашата резервация.

В допълнение, ние ще ви изпратим потвърждение на вашия имейл.

Не съм получил имейл за потвърждение, след като направих резервацията. Какво да правя?

Моля, проверете дали сте въвели правилно своя имейл адрес.

След това проверете папките си за входящи и нежелани съобщения за имейла за потвърждение, в случай че е бил обозначен като спам или джанк.

Можете също да влезете в Моите резервации, като използвате номера на резервацията си и ПИН кода, който сте получили, след като приключите с резервацията, и проверите потвърждението си там.

По време на целия процес на резервация ние използваме световно известната технология за защита, за да защитим вашите лични данни и данни за картата, а именно:

  • HTTP Secure (HTTPS) , което гарантира сигурна комуникация през компютърна мрежа онлайн. Комуникационният протокол HTTPS се криптира от слой за сигурни сокети (SSL), за да се гарантира защитата на поверителността на обменяните данни между клиенти и нашите сървъри.
  • Сертифициране на PCI DSS , което е стандарт за информационна сигурност, създаден за увеличаване на контрола върху данните на картодържателя и намаляване на измамите с кредитни карти. Прилага се за организации, които се занимават с брандови кредитни карти като MasterCard, Visa, American Express и т.н.

Да, възможно е. Има две възможности:

  • Ако сте направили резервация „1EUR депозит“, отидете на страницата „Моите резервации“, въведете своя номер за резервация и ПИН код, изберете Управление на плащане и въведете данните на новата си карта.
  • Ако сте направили резервация „Плащане в хотела“, тогава трябва да се свържете директно с хотела.

Можете да намерите обща политика за анулиране в долната част на страницата на хотела.

За да проверите политиката за анулиране на конкретна резервация, моля, въведете вашите дати в полето Наличност и кликнете върху Търсене или Проверка на наличността.

След като направите резервация и получите имейл за потвърждение, можете да намерите политиката за анулиране на хотела в секцията с подробности за вашата резервация.

Покажете други въпроси